Yeah, in Tanzania!

Lieve lezers,

We zijn in Tanzania! Na een voorspoedige vlucht met 13 van de 17 deelnemers zijn we gisteravond geland op Kilimanjaro airport. Het halen van 13 visa verliep echt op zijn Afikaans... maar allemaal mochten we uiteindelijk echt het land in. Marloes, Laura en Linda waren er al en Carola kwam uit Oeganda gevlogen en gisteravond laat was eindelijk de hele groep compleet. Nog even wat drinken en daarna lekker slapen.

Wat een feestje om wakker te worden in ruim 25 graden met zon en mooie vogelconcerten. We genieten om 9 uur van ons ontbijtbuffet. Om 10 uur komen de Kilimanjaro gidsen voor de eerste briefing. We maken kennis met de gidsen, het zijn er 8, krijgen een zorgvuldige uitleg over de klim, de veiligheid die voorop staat, de noodzaak van het goed blijven eten, de route en onze spullen krijgen een check. Wij trouwens ook, de eerste metingen worden gedaan. Daarna pakken we onze backpack weer in, klaar voor ons vertrek morgen.... het wordt allemaal steeds reëler.

We lunchen heerlijk in Moshi, genieten van de warmte en het lokale leven daar. Nog even genieten van de zondagrust en de zoete bloemengeur in de tuin van de lodge voordat we echt aan ons avontuur gaan beginnen...

Super bedankt voor de vele mooie en lieve woorden en wensen! Het was een warm vertrek zo. We kijken uit naar jullie support de komende dagen. Het posten van een blog of vlog zal maar beperkt mogelijk zijn maar we doen ons best!

Liefs uit Tanzania van ons de KCC ers van 2018

Aad

Succes morgen geniet nog maar even van de rust. Morgen begint het echte werk.
Een mooie uitdagende week gewenst.

Paul en Marijke van de Groep

Wat een leuke serie foto's van de groep en de omgeving. Fijn deze relax dag, heerlijk in de zon en denkend aan wat er letterlijk en figuurlijk op jullie pad kan komen. Op naar het ultieme doel om de top van de Kilimanjaro te halen. We wensen jullie heel veel succes en we hopen dat alle lopers het zullen redden. Ga samen prachtige, moeilijke en bijzondere dagen tegemoet en help elkaar er doorheen als je het even niet ziet zitten. HEEL VEEL SUCCES uit Deventer.

Margriet

Wat een mooie foto's en mooi zo fijne ontspannende eerste dag. Heel veel succes de komende week. Liefs, Margriet

Ton.

Goed te horen dat jullie compleet zijn. Leuke foto's. En succes allemaal!

Tineke

Heel veel succes!! Leuke foto’s xTineke

Corine en Dennis

Heel veel succes allemaal !!!!

Henk

Veel plezier. Geniet van Afrika, zijn geuren, zijn lachende mensen en de specialen geluiden.

joke Broos

Fijn dat jullie allemaal veilig aangekomen zijn.Geniet van het prachtige weer.Wij zitten in de kou en de mooie natuur.Wens jullie morgen een onwijs fijne en veilige klim

Désirée Bliek

Zet ‘m op KCC 18 kanjers, heb een fantastische week met elkaar en geniet van alles wat op jullie pad komt! Ook al is het een beetje afzien af en toe, het zijn daarna de mooiste anekdotes. En met An als begeleiding en de gidsen als jullie leiders naar de top, zit je meer dan goed!!?????Behouden terugkomst.??

Marjan blees

Hielke en al je mede wandelaars zet hem op naar de top!???☀️??

Helga Sauer-van de Groep

Nog even en dan bereiken jullie de top als het goed is. Hoop dat alles goed gegaan is. In elk geval heel veel succes nog en behouden afdaling.Met een speciale groet voor Marit!!

Dick

Lieve Anneke en KCC-toppers,
Een mooie en inspirerende tocht gewenst. Gezondheid en verbondenheid, stap voor stap naar de top ???