Drie dagen... voor vertrek

Heb ik alles? Genoeg muslierepen voor 7 dagen? Thermo ondergoed wel of niet ademend? Skibroek mee of toch niet? Mag ik echt maar 15 kilo mee als Kili bagage? En.. is er eigenlijk wel wifi op de berg?

Yes... Kili stress... gezonde stress tot nu toe. Iedereen heeft de paklijst gehad dus, mits gelezen en gehandhaafd, komt het goed. Nog een paar dagen en we gaan!! Na een ruim jaar aan voorbereidingen, fysiek, mentaal en wat sponsoring betreft, zijn we klaar om uiteindelijk echt te vertrekken naar het bijzondere Tanzania, het Kilimanjaro district.

Zaterdagmorgen 10:15 vliegen de meesten van ons. Komen los van de dagelijkse gang hier in NL om zich voor minstens 11 dagen te geven aan het Afrikaanse ritme met de uitdagingen die het gaat bieden.

De klim, de reus van Afrika, het dak van Afrika... ligt voor ons te lonken... een bijna 6000 der! Geen kleinigheidje, een behoorlijke uitdaging op hoogte. Wij gaan ervoor met 17 deelnemers, voetje voor voetje nemen we terrein in... en luisteren we naar ons lichaam...

Op maar de absolute TOP en van alles onderweg genieten.. wat de klim ons zal brengen. Wat staat ons te wachten? We houden jullie graag op de hoogte met dit blog & vlog.

Nog 3 dagen en we vertrekken...

Groet van ons allen, KCC 2018 deelnemers

Ton.

Hallo Kili toppers,
Jullie verhaal "3 dagen voor vertrek", komt mij erg bekend voor. Inderdaad gezonde Kili stress.
Geniet ervan, want het is een geweldige belevenis. En als het op momenten zwaar is, kijk dan om je heen naar de prachtige omgeving. Dit avontuur is geweldig om samen als team te doen.
Succes!

Joke Broos van Hoogdalem

Hallo Anneke.Allereerste een super goede vlucht gewenst.En een onwijs goede klim naar de top.Volgens graag je blok.Voor al de deelnemers goede klim en een veilige tijd

Marie-Louise Dechesne

Dank voor dit bericht! ik reis weer graag met jullie mee! Goede vlucht en veel succes met de klim! Groetjes, Marie-Louise

Arend Jan schimmel

Hi Hielke,

Heel veel succes met de klim en een prachtige ervaring toegewenst met de top als finish! Vanuit NL gaan we jou en het team op de voet volgen. BAM!

Respect!!

Ans Wolf

Volg succes. Ik zal jullie graag volgen